pátek 19. února 2010

Poprve v Saudske pousti

Odpoledni az vecerni vylet na nedaleke pisecne duny byl uzasny. Ja jsem netechnicky typ, takze mne znovu prekvapi, co vsechno technika dokaze. Auta byla Jeep Wrangler a jezdila do svahu, kam bych se musel  zrejme hrabat po ctyrech. Jezdil jsem v tom cervenem - proto na fotkach je videt vetsinou jen ten druhy, zluty, jeep. Byl jsem pripoutan jak letusky v letadla, tedy pasy na obe ramena jak od batohu. Ne ze by to na me chteli, ale pasy tam byly, tak jsem si je nasadil. Coz trochu kontrastovalo s mym ridicem, ktery je nemel a ridit bosy, vetsinou jen jednou rukou. Ale na to jsem zvykly, kdyz me vozil terenakem Akela. Take jsem porad vzpominal na Filipa, tomu by se to urcite moc libilo.

Poust je kousek za mestem (viz mapka dole) a sjizdi se sem kazdy patek (tedy nase "nedele") velke mnozstvi aut, aby tu jejich majitele piknikovali s rodinami a vyzkouseli si to na dunach. Jsou tu dobri i spatni ridici, take na kraji pouste pujcuji ta mala ATVcka. Ale na ty duny, kudy jsme jezdili my, si vetsina tech "normalnich" aut uz netroufne. No, neni divu. Dokonce i muj, evidentne zkuseny ridic, to jednou prepiskl (to jsem ale v aute nebyl) - kouknete se na fotky, jak se "zapichl". Ale vyndali ho bez problemu.

Poust je tam, kudy se jezdi a piknikuje, dost zaneradena: plastikove lahve, papiry, zelezne zbytky. Nekde je i dost zelene, ono je ted vlastne jeste zima, tak to pocasi ani poustne nevypada. A take velbloudi...

Konecne, kouknete se sami: http://msenger.rajce.idnes.cz/Saudi_Arabia_-_4WD_in_Sand_Dunes/.

Žádné komentáře:

Okomentovat