sobota 9. ledna 2010

Start: Living in a hotel in Jeddah


Ahoj rodino a pratele,

Je tyden za mnou (a mozna leta prede mnou :-)), takze posilam par prvnich fotek:

http://msenger.rajce.idnes.cz/Saudi_Arabia_-_Jeddah_Saudska_Arabie_-_The_first_days/


Fotky jsou jen z okoli hotelu, kde bydlim a dkud dojizdim v nekrestanskou ranni hodinu do prace. Stravim denne v autobusu pres tri hodiny. Bud spim nebo posloucham cestou Toulky ceskou minulosti.

Hotel neni spatny. Na fotkach je jeste ten pokoj, ktery jsem si vymenil za soucasny. Ten soucasny uz ma okna i na ulici. Ale vypadaji oba stejne, jen ten novy (nenafoceny) je do cervena (misto do zelena) a je trochu vetsi. Rozlozeni ale stejne: dva pokoje, kuchynsky koutek (ne na vareni, jen na pripravu kavy nebo caje), koupelna, spojovaci chodba. Jidlo je tu bohate - viz par fotek. Takovyto buffet je tu kazde rano i vecer, a o vikendech i k obedu (a plati to Univerzita). Vikend neni sobota a nedele, ale ctvrtek a patek (takze ted je u me prave konec vikendu).

Nikde jinde jsem jeste nebyl, cekam, az budu mit mistni doklady (ale mohl bych i bez nich, neni to zase tak horke). Spise jsem prvni dny travil instalaci noveho pocitace. Mam novy laptop (MacBook Pro), na ktery jsem si dal vsechny tri hlavni operacni systemy: Windows 7, Linux a Mac. Pracovat budu hlavne v Linuxu, filmy a fotky budu poslouchat a delat ve Windows a Mac mam na hrani, mozna na nem nekdy naprogramuji i neco pro iPhone nebo Ipod.

Ted jeste cekam, az mi dorazi moje bedny, abych mel vice svych veci. Pak se v hotelovem pokoji zabydlim uz uplne a budu vyckavat, kdy me prestehuji. Uz vim, jake cislo domu na Universitnim kampusu budu mit. Bude to byt s dvemi loznicemi. Pujdu se tam v tydnu podivat, zda ten dum vubec uz stoji (je docela mozne, ze ne, ale pry spise uz ano, jen se dodelava). Prinesu fotky.

Žádné komentáře:

Okomentovat